Just HIM is perfect!...~

WeLcOme tO my WorLd dat's full of frAgranCes and peaCeful of MemOries...!!~ hidup mesti diteruskan....ucapan selamat saya dahulukan kpd yg sudi datang singgah ke blog ini... xde ape pon... just about myself. Tempat bercerita dan sharing~ hehe....Nik f@wie

AttentiOn!!!

Hi, guys!! Don't 4get to peek on my Older pOsts tOo!! maybe there's sOmething special abOut u all especially my frends!

Keep Smiling ~

alhamdulilllah...
akhirnye habis jgak final paper (PHARMACOLOGY) utk final exam pg td....fuhh~ penat sgttt...hahaha! XD 
rase hepi gilleer...rase mcm bebas je...so scara rasminye, bermula lah winter break utk kali nie!!!...hohO~

So  blek td terus rehat sebab penat...jadi mlm nie pon, still rse penat....mau tido awal! hehe..
k la.. last word, i love u all guys! haha

oh ye sebelum tido...basuh kaki, bace doa, dan smoga diberi peluang utk bernafas lagi besok hari...insyaAllah..  salam =))

0 comments:

Post a Comment

About My blog

first of all, i would like to say that this blog tells abOut me...sO for those dOesn't like to read..u can gO far far far away frOm here...hehee

the MAIN purpOse i wrOte this blog is to immortalize my wOnderful mOments wif my cherished fellow frends either new or Old!! Have fun~ Don't forget to leave the cOmments tOo... *

pRay 4 my happiness~

MaSa itU ibArat Anak tekAk..!!

~ ~ ~

!!

My photo
ak jahat owgnye... ak jujur leh kate yg aku ni jahat... jahat... jahat.... hahahahah3... xdela...sekarang tgh melanjutkan pelajaran di Jordan University Science and Technology (JUST)...beyOnd success!

Followers